loading...

هورامان گشت

 هتل گرند جواهر استانبول Grand Cevahir Hotel Istanbul هتل زیبا ومجلل گرند جواهر استانبول یکی از بهترین هتل های استانبول ترکیه است که با سرویس دهی عالی و امکانات مدرن، اقامتی به یادماندنی برای م

 هتل گرند جواهر استانبول

Grand Cevahir Hotel Istanbul

هتل زیبا ومجلل گرند جواهر استانبول یکی از بهترین هتل های استانبول ترکیه است که با سرویس دهی عالی و امکانات مدرن، اقامتی به یادماندنی برای مهمانان تور استانبول وعلاقمندان سفر  به استانبول را بهمراه دارد. هتل گرند جواهر استانبول ترکیه در شانزده کیلومتری فرودگاه آتاترک ودر قلب مراکز خرید استانبول در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد این هتل به عنوان مرکز  اصلی  برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید .

این هتل در مرکز استانبول و جنب بازار Cevahir Mall واقع شده است. 

قیمت هتل گرند جواهر

قیمت هتل گرند جواهر استانبول ترکیه با توجه به مشخصات هتل گرند جواهر استانبول و امکانات مدرن  بسیار مناسب برای خانواده ها تور استانبول میباشد و معمولا بین 50 تا 60 دلار بسته به زمان سفر شما می باشد.

اقامت در هتل شامل صبحانه است که هرصبح به صورت سلف سرویس سرو میشود. دو رستوران هتل نیز به سرو انواع غذاهای سنتی ترکی می پردازند. دو تریا و یک قنادی با شیرینی های خوش طعم ترکی هم در سایت هتل گرند جواهر موجود میباشند.

هر روز در این هتل صبحانه ای غنی سرو می شود. غذاهای ویژه منطقه ای در رستوران سلطان، آرزوهای آشپزی شما را برآورده می کند. از اقامت خود در کافه کوچک بار در محل لذت ببرید. کافی شاپی در فاصله 150 متری با غذای مدیترانه ای قرار دارد. ایستگاه مترو 900 متر از هتل فاصله دارد .

اتاق های هتل گرند جواهر استانبول

سوئیت: یک تخت بزرگ دو نفره وجود دارد. برای افراد غیرسیگاری است و فقط ۴۵ متر مربع فضا دارد.

سوئیت اکسکیوتیو گوشه: با مساحت ۴۸ متر مربع یک تخت دو نفره با وان در حمام دارد. این سوئیت یک سالن دارد. سوئیت دیگری با مساحت ۳۰ متر مربع  و یک تخت دو نفره و یک سوفا دارد. برخی دیگر از این مجموعه سوئیت ها، دو تخت یک نفره و یک کاناپه دارد.

اتاق های تریپل، دوبل و تویین(دو تخت یک نفره) هم در این هتل پیدا می کنید.

اتاق سوپریور: با متراژ ۳۰ متر مربع به همراه نمایی از شهر، دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره در این اتاق ها قرار دارد.

سوئیت اتاق های به هم مرتبط خانوادگی: ۶۰ متر مربع مساحت دارد، یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد. در حمام آن تنها وان قرار دارد.

امکانات هتل گرند جواهر استانبول

فضای سبز - سالن آرایش - خشکشویی و اتوشویی - صندوق امانات - استخر شنای روباز - استخر شنای سر پوشیده - سیستم حرارتی و برودتی مرکزی - حمام ترکی- پرستار کودک - سولاریوم- ایروبیک- اینترنت

پذیرایی در هتل گرند جواهر استانبول :

سرو صبحانه (داخل اتاق ) ، کافی شاپ ، اسنک بار ، رستوران (بوفه باز ) ، رستوران ALA CARTE ، رستوران روباز ( ترک و بین المللی ) .

امکانات اتاقهای هتل گراند جواهر:

اتاقهای هتل گرند جواهر بزرگ بوده و به سبک سنتی مبله شده اند و هر اتاق مجهز به یک حمام مدرن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و دسترسی به اینترنت  میباشد.

تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, یخچال

امکانات تفریحی هتل گرند جواهر استانبول:

استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , زمین تنیس , باشگاه بدنسازی , ماساژ

دسترسی ها هتل:

میدان سلطان احمد: بسیاری از جاذبه های استانبول در اطراف این میدان قرار دارند. این میدان نیز تا هتل گرند جواهر استانبول حدود ۶٫۲۶ کیلومتر فاصله دارد. فاصله ای که با تاکسی یا اتوبوس به راحتی می توانید طی نمایید.

قصر توپکاپی: ۵٫۶۶ کیلومتر است که با ۳۰ دقیقه پیاده روی به آن می رسید. البته اگر با تاکسی بروید، بسیار زودتر از آنچه که تصور کنید، به این قصر خواهید رسید.

گرند بازار: اگر علاقه مند به خرید هستید، به گرند بازار در ۶ کیلومتری هتل بروید.

فرودگاه آتاتورک: ۱۶٫۶ کیلومتر است که با تاکسی تنها ۲۰ دقیقه در راه خواهید بود.

فرودگاه سبیها: این فرودگاه تا هتل گرند جواهر استانبول کمتر از ۳۰ کیلومتر فاصله داردو در نتیجه اگر پرواز شما به این فرودگاه بود هم، بعد از نیم ساعت به هتل خواهید رسید.

مسجد و موزه ایاصوفیه: این مسجد تاریخی و موزه پر بازدید نیز، از دیگر جاذبه های ترکیه و جاذبه های استانبول است که تا هتل گرند جواهر استانبول ۱۵ کیلومتر فاصله دارد.

فاصله تا قصر دلماباغچه: ۱۲ کیلومتر است که اگر با تاکسی بخواهید برای دیدن آن بروید خیلی زود می رسید و اگر پیاده بروید در کمتر از یک ربع ساعت به این جاذبه دیدنی استانبول خواهید رسید.

هورامان گشت بازدید : 67 سه شنبه 12 شهریور 1398 زمان : 13:20 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هدف این سایت ارائه اطلاعات جامع درباره ترکیه مثل دیدنی ها، مراکز تفریحی، هتل ها، مراکز خرید، خرید و فروش ملک و هزینه های سفر به این کشور توریستی میباشد، امیدواریم بتونیم اطلاعات مفید و خوبی در اختیار شما قرار بدیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 1,689
  • بازدید کلی : 6,332